מרפאת כאב גלי הלם

תפסיקו לסבול!!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

 

מכשיר גלי הלם

מכשיר גלי ההלם הוא מכשיר רפואי מהפכני אשר סיפק התקדמות משמעותית בטיפול במצבי שריר-שלד שונים. עם יכולתו לספק גלי הלם ממוקדים לאזורים ממוקדים, מכשיר זה הוכח כיעיל ביותר בהפחתת כאב וקידום התחדשות רקמות. במהלך פוסט זה בבלוג, חקרנו את היתרונות והיישומים הרבים של טיפול בגלי הלם, תוך הדגשת יעילותו בטיפול במצבים כגון גידים, דלקת כף הרגל. דנו גם כיצד אפשרות טיפול לא פולשני זו צברה פופולריות בקרב מטופלים בשל תופעות הלוואי המינימליות שלה וזמני החלמה מהירים. יתרה מזאת, בחנו את מכשיר גלי ההלם מנקודת מבט ישראלית, שכן ישראל נמצאת בחזית החדשנות הרפואית. חוקרים ומפתחים ישראלים מילאו תפקיד מכריע בקידום טכנולוגיית גלי ההלם, תוך הבטחת בטיחותה, יעילותה ושיפור מתמיד.

ככל שהביקוש לאפשרויות טיפול לא ניתוחיות ממשיך לעלות, מכשיר גלי ההלם התגלה כמשנה משחק בתחום הרפואה. יכולתו לספק שיכוך כאב לאורך זמן ולהאיץ את תהליך הריפוי הופכת אותו לכלי בעל ערך רב עבור אנשי מקצוע בתחום הבריאות. מכשיר גלי ההלם חולל מהפכה באופן שבו אנו ניגשים למצבי שריר ושלד, ומציע אפשרות טיפול בטוחה, יעילה ולא פולשנית. עם התקדמות מתמשכת בטכנולוגיה ובמחקר, אנו יכולים לצפות לפריצות דרך גדולות עוד יותר בתחום הטיפול בגלי הלם, המובילות לשיפור תוצאות המטופל ואיכות חיים גבוהה יותר עבור אנשים הסובלים ממצבים כואבים שונים.

מרפאת כאב גלי הלם בתור התחלה, מה זה טיפול בגלי הלם?

אם יצא לכם לשמוע מסיבות כאלה או אחרות במהלך החיים שלכם את הביטוי טיפול בגלי הלם, גלי הלם, או מרפאת כאב גלי הלם, ולא הבנתם על מה מדובר – הכתבה הבאה תעשה לכם סדר בראש. כשמדברים על טיפול בגלי הלם, מדברים בעצם על טיפול אלטרנטיבי רפואי שתופס תאוצה ופופולאריות בשנים האחרונות, זאת כאשר מדובר בעצם על שיטה מיוחד שנועדה על מנת לייצר ולבצע תזוזה או שינויים כלשהם ברקמות הפגועות בגוף שלנו, זאת על ידי ביצוע של הפעלות לחץ מניות וכוח רב, אשר בטווח הארוך – מפחיתים את רמת הכאב ברקמה, בשריר, או בגיד אשר נפגעו.

מרפאת כאב גלי הלם

מרפאת כאב גלי הלם כיצד הטיפול בגלי הלם פותח והתקדם?

בסופו של דבר, טיפול בגלי הלם פותחו כאשר אורולוגים שונים שהחליטו להיות פורצי דרך ולטפל בכאבים מסוימים באמצעות שיטה זו, הבחינו כי הטיפול יוצר שינויים חיוביים שמתרחשים לאט לאט ברקמות הפגועות בגוף, עלייה חדה ומשמעותית שנוצרת בצפיפות של העצם, והתחדשות חיובית ומועילה של הרקמות בגוף. מחקרים שבוצעו על טיפולים בגלי הלם, הבחינו לאט לאט כי מדובר על טיפול מאוד מאוד אפקטיבי לטיפול במגוון רחב של בעיות אורתופדיות שונות, זאת כאשר לא מדובר בשום צורה בטיפול שמהווה טיפול פולשני או חודרני עבור האדם שעובר אותו. טיפול בגלי הלם הוא בעצם טיפול שמעורר רכיבים בגוף לפעול בצורה שמועילה לחידוש רקמות פגועות ולמלחמה בכאב באזורים פגועים בגוף, ומדובר על טיפול שמוריד את רמת הכאב בצורה בלתי רגילה, ובכך למעשה אפשר חזרה הדרגתית של המטופל בשיטת גלי ההלם לתפקוד מלא בצורה הדרגתית.

מרפאת כאב גלי הלם כיצד מרפאות פיזיותרפיות הכניסו את הטיפול בגלי הלם למרפאות הפיזותרפיות שלהם?

כיום, לאור ההתקדמות החיובית של הטיפולים בגלי הלם, והעובדה כי מיום ליום מדובר על טיפול מומלץ יותר אשר נתמך ומתבסס על עוד מחקרים רפואיים מעולים, מרפאות פיזיותרפיות רבות ורופאים אורתופדיים רבים, מכניסים לשיטות הטיפול שלהם ולמכונים הרפואיים שלהם את הטיפולים השונים בגלי הלם. ניתן למצוא כיום במרפאות רבות בארץ כשירים יעודיים אשר עובדים על מנגנונים בליסטיים באמצעות לחצי אוויר שונים. במספר רב של מרפאות בארץ כיום ניתן למצוא ם כן מכשירים אשר מבצעים בהם טיפולים בגלי הלם, אשר בסופו של דבר עובדים על בסיס של מכשירים אלקטרומגנטים.

מרפאת כאב גלי הלם מתי עלינו לשקול את הטיפול בגלי הלם?

בסופו של דבר, היתרון המשמעותי ביום של טיפול בגלי הלם עליו ידוע לנו כיום, זה העובדה כי טיפול בגלי הלם הוא טיפול יעיל מאוד ומומלץ במקרים שבהם הכאב בגוף שאנו מרגישים באזור מסוים הופך להיות כאב כרוני, כלומר, כאב שלא עובר לאחר פרק זמן מסוים. לאור זאת, במידה שהפגיעה שלכם בגוף הגיעה למצב של כאב כרוני, שלא עובד לאחר פרקי זמן ממושכים, אזי שטיפול בגלי הלם יכול להיות ממש מועיל ורלוונטי עבורכם.

מרפאת כאב גלי הלם לאורך כמה זמן נמשך הטיפול בגלי הלם, ולאחר כמה זמן ניתן לחוש בשיפור ובתוצאות הבדיקה?

עלינו להבין כי הטיפול בגלי הלם הוא טיפול סדרתי, אשר נמשך לאורך פרק זמן מסוים, זאת כאשר אורך הטיפול ומספר הפגישות, משתנו לרוב בהתאם למטופל, ובהתאם לסיטואציה הרפואית שהוא מחזיק בה. עם זאת. מטופלים רבים בגלי הלם העידו כי כבר לאחר הטיפול הראשון במרפאת כאב גלי הלם, הם הבחינו בתוצאות ממשיות בדמותן של ירידה בכאב המורגש. אולם, לא מדובר על תוצאות אמיתיות, שכן ככל הנראה שאותם אנשים מתארים תחושת אופוריה רגעית שחלה בגוף שלנו לאחר הטיפול הראשון בגלי הלם, ולמעשה, על מנת להרגיש את התוצאות האמיתיות והמשמעותיות של הטיפול בגלי הלם, עלינו לחכות מספר פגישות, זאת כשאר לרוב ניתן להבחין בתוצאות האמיתיות לאחר 3-4 טיפולים בסדרת הטיפולים בגלי הלם.

מרפאת כאב גלי הלם האם מדובר על טיפול רפואי כואב?

כמו בכל שאלה לגבי כאב בחיים, מדובר על שאלה אינדיבידואלית, שכן סף הכאב של אנשים הוא שונה מאוד. מה שכן, עלינו לזכור שמדובר על טיפול רפואי לא פולשני כלל.

היתרונות של טיפול בגלי הלם

אחד היתרונות המרכזיים של מכשירי גלי הלם הוא יכולתם לספק שיכוך כאב לאורך זמן. בניגוד לטיפולים מסורתיים המספקים הקלה זמנית בלבד, טיפול בגלי הלם מכוון לשורש הכאב, וכתוצאה מכך שיפור מתמשך. בנוסף, טיפול זה אינו ניתוחי, אינו פולשני, ובעל תופעות לוואי מינימליות, מה שהופך אותו לאופציה בטוחה ואטרקטיבית עבור המטופלים.

כמו בכל טיפול, גם הבחירה בגלי הלם מביאה איתה יתרונות לצד חסרונות. רק שחשוב להבין דבר אחד, בטיפול מהסוג הזה, היתרונות עולים על החסרונות בכמה רמות. אינספור מטופלים מדווחים על כך, כי כבר אחרי הטיפול הראשון וזאת למרות שהם יודעים שהם הגיעו לסדרה של טיפולים (לרוב בין 6-12 טיפולים), הם חשו בהטבה משמעותית בכאבים. יתרון נוסף של טיפול זה על פני טיפולים אחרים, בא לידי ביטוי בכך שאין תופעות לוואי או תסמינים מיוחדים, ומיד אפשר לחזור לשגרת החיים. יחד עם זאת, הטיפול אינו פולשני, זאת בשונה מניתוח למשל ואינו כרוך בסיכונים. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור מרפאת כאב גלי הלם שמתאימה לצרכים שלכם, כזו שמספקת מענה מקצועי ומלא לבעיה ממנה אתם סובלים. תוכלו לברר דרך אנשים שאתם מכירים שביצעו את הטיפול, תוכלו לבדוק ברשת האינטרנט ולהשוות בין כמה מרפאות כאב גלי הלם ואז כמובן לקבל החלטה. חשוב להבין כי הרבה פעמים יגיע לכם החזר על הטיפולים, חלקי או מלא, בין אם יש לכם ביטוח פרטי ובין אם אתם מבצעים את הטיפולים דרך קופת החולים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון

מטפל ופיזותרפיסט ותיק בתחומו עם מעל 15 שנה, בהם הוא טיפל במאות מטופלים עם בעיות שונות ומאתגרות. בוגר לימודי תואר ראשון ושני בפיזיותרפיה ומאז אני עושה כל שביכולתי לתת את הטיפול הטוב ביותר למטופלי.

חייגו עכשיו