אודות

עולם הרפואה הוא עולם שנמצא בצמיחה וגדילה בלתי פוסקת – החל משחר ההיסטוריה, ועד היום. מאז ומתמיד המשימה הייתה זהה – למצוא ולגלות טיפולים רפואיים חדשים, שיקלו על אנשים שחולים במחלות מסוימות, יסייעו לרופאים ולצוותים הרפואיים בבתי החולים, ובסופו של דבר – ישפרו את אורח החיים של בני האדם בעולם לאור התמודדות אל מול מחלות שונות.

אחד החידושים הגדולים ביותר בתחום הרפואה בשנים האחרונות, הוא פיתוח של טיפול בגלי הלם – טיפול רפואי חדשני ומתקדם, עליו תוכלו לקרוא בכתובת האינטרנט של המרכז שלנו – https://www.iiche.org.il/. באתר האינטרנט הרשמי של המרכז לטיפול בגלי הלם, תוכלו למצוא את כל מה שרק רציתם לדעת על הטיפול הרפואי בגלי הלם, עבור אילו מחלות וסימפטומים רפואיים משתמשים בטכנולוגיה זו, ועבור מי הטיפול בכלי הלם מתאים ביותר. כל המאמרים וכתבי העת באתר האינטרנט של המרכז לטיפול בגלי הלם, הם מאמרים אשר נכתבו על ידי רופאים ומומחים רבים אשר עוסקים בתחום זו.

על טיפול בגלי הלם – אחד מהטיפולים המתקדמים ביותר בעולם כיום

טיפול בגלי הלם מהווה שיטה טיפולית מתקדמת מאוד, לה יש יתרונות רבים בתחומים רפואיים שונים ומגוונים. טיפולי בגלי הלם הוא טיפול לא פולשני, אשר יכול להחליף במקרים רבים טיפולים פולשניים שאנו מכירים, זאת לדוגמת ביצוע ניתוחים, וכיוצא בזאת. טכנולוגיה זו משתמשת בגלי הלם ייחודיים, בהם אנו משתמשים למגוון רחב של תופעות, זאת לדוגמת – טיפול בדלקות בכתפיים, טיפול בברכיים פגועות, ועוד נוספים, בעיקר בתחום האורתופדי. במרכז שלנו תוכל לקבל את המענה הרפואי מאנשי מקצוע רבים, זאת לדוגמתו של רמי גאון.

רמי גאון

רמי גאון הוא מטפל בגלי הלם ופיזיותרפיסט מוכר וותיק בתחומו. גאון מחזיק בידיו ניסיון וותק רבים של למעלה מ15 שנים.א בעל תואר ראשון ושני בתחום הפיזיותרפיה, ונחשב לאחד מהאנשים שתרמו רבות לשילוב של טכנולוגיית גלי ההלם במדינת ישראל. גאון ישמח ללוות אתכם בתהליך הטיפול והתאמתו באופן הכי מדויק שיש לצרכים שלכם ולמאפיינים הפיזיים תוך התייחסות לכאבים מהם אתם סובלים.

אודות

חייגו עכשיו