מכשיר לייזר ביתי להקלת כאבים

תפסיקו לסבול!!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

 

מכשירי לייזר ביתיים

מכשירי לייזר ביתיים הפכו לאופציה פופולרית יותר ויותר עבור אלו המחפשים הקלה בכאב. בהתבסס על חוות הדעת של מכשירי הלייזר הביתיים, ברור שמכשירים אלו בטוחים, יעילים ובמחיר סביר. שוק המכשירים לשיכוך כאבים צפוי לצמוח משמעותית בשנים הקרובות, כאשר יותר אנשים יכירו את היתרונות של השימוש במכשירים אלו. מכשירי לייזר ביתיים קלים לשימוש ואינם דורשים מומחיות רפואית כלשהי, מה שהופך אותם לנגישים לכולם. אם אתם מחפשים מכשיר לייזר ביתי לשיכוך כאבים, חשוב לעשות את המחקר ולבחור מוצר בעל מוניטין ואמין. שקול גורמים כגון אחריות, ביקורות לקוחות ואישורים לפני ביצוע הרכישה.  מכשירי לייזר ביתיים הם אלטרנטיבה מצוינת לשיטות שיכוך כאבים מסורתיות כגון תרופות וניתוחים. הם מציעים דרך לא פולשנית וללא תרופות לנהל כאב ולשפר את הרווחה הכללית.

טיפול חדש בעזרת מכשיר לשימוש ביתי מבטיח שיפור ניכר בכאבים. המכשיר סיים את שלב הניסויים וכיום זמין לציבור. המכשיר עבר בהצלחה את שלבי המחקר, הפיתוח והניסוי, ומסייע להקלת סוגי כאבים שונים הנובעים מפציעות ריצה, דלקות גידים, כאבי גב תחותון וכאבי ברכיים.

טיפול בלייזר ביתי להקלת כאבים

טכנולוגיה מתקדמת – מכשיר לייזר ביתי להקלת כאבים

מכשיר לייזר ביתי להקלת כאבים משווק בארץ נועד לשימוש עצמי והוא מסייע להפחתת כאבים וכן מטפל בפצעים חיצוניים כגון כוויות ואקנה וכל זאת בעזרת טכנולוגיה מתקדמת של "לייזר רך". לייזר רך הוא אלומה של לייזר אשר מופקת מהמכשיר ומקרינה לאזור הפגוע ובכך מעוררת תהליכי ריפוי טבעיים של הגוף.

עיצוב המכשיר מזכיר מכשירים ביתיים אחרים להסרת שיער  או מכונת תספורת וכולל הנחיה פשוט להצמדת פייתו של המכשיר לאזור הכואב פעמיים ביום למשך פרק זמן בהתאם לסוג הפציעה. כל שנדרש הוא לכוון את הטיימר במכשיר לזמן הטיפול המומלץ ולהצמידו תוך לחיצה על כפתור האחראי על הקרנת הקרן בעלת הגוון הירקרק למקום הכאב. עם סיום הטיפול נשמע צפצוף המעיד על תום משך הטיפול הרצוי.

הקלה מידית בכאבים

ספורטאים שפעילותם מאופיינת בעיסוק קבוע בענפי ספורט בעוצמה גבוהה כגון רצי מרתון ואלה מדווחים על תוצאות טובות במיוחד והקלה משמעותית בתחושת הכאב וביכולת לחזור לתפקוד מלא ותקין. הצלחת המכשיר הייתה כה טובה עד כי אותם ספורטאים ניסו את המכשיר גם בכאבים אחרים כגון דלקת בחניכיים והתוצאה הייתה היעלמות מוחלטת של הדלקת. למרות יעילות הטיפול יש להדגיש כי אין מדובר בפעולה חד פעמית של זבנג וגמרנו וכי יש להתמיד בטיפול.

מלבד יתרונות הטיפול בטכנולוגית הלייזר הרך גודל המכשיר, משקלו הקל והיכולת לשאת אותו בקלות הופכים את השימוש בו לפשוט ונוח. כך יכול החולה לקבוע את מועדי הטיפול בעצמו ללא צורך לשנות את שגרת יומו, הטיפול מאפשר הפחת בשימוש במשככי כאבים ומאיץ את תהליכי ההחלמה של הגוף.

אופן הטיפול במכשיר לייזר ביתי להקלת כאבים

טיפול מלא בעזרת מכשיר לייזר ביתי להקלת כאבים נמשך שש דקות אולם ישנה המלצה להתחיל את הטיפול באופן הדרגתי למשך שתי דקות בלבד פעמיים עד שלוש ביום. הדיווחים על עלייה בתחושת הכאב בימים הראשונים של הטיפול אכן נכונים אולם עם המשך הטיפול באופן הנכון והרצוי ניתן לחוש שיפור ניכר. המכשיר בהחלט יכול להוות תחליף למשככי כאבים ואחד היתרונות המרכזיים שלו הוא שאינו גורם לתופעות לוואי, מגוון סוגי הפגיעות בהן ניתן לטפל הוא רחב וכלל פציעות ודלקות שונות, פציעות ספורט, כאבי ברכיים, כאבי גב תחתון וצוואר, כאבי שרירים וכן דלקות פרקים, כוויות, צלקות ואקנה.

מכשיר לייזר ביתי להקלת כאבים: משכך כאבים עוצמתי

החידוש במכשיר הוא עוצמתו הגדולה לעומת מכשירים אחרים, הטיפול מתבצע בעוצמה של 250 מילי-וואט כך שקרן הלייזר נותרת עוצמתית גם בטיפול על פני שטח רחב. הקרן חודרת אל התאים הבעייתיים והיא יעילה ובטוחה במיוחד. קליטת קרן הלייזר יוצרת שרשרת תגובות בגוף הכוללת המרצת מחזור הדם באזור הפציעה ועוררות של הפעילות התאית תוך חיזוק התקשורת הבין תאית. בנוסף אחראי המכשיר לשחרור אנדורפינים והורמונים משככי כאבים וגורם לייצור אנזים החיוני לטיפול בדלקות ובהפחתת הכאב הנובע מהן.

מומחים מעידים

מומחים אשר עשו שימוש במכשיר מדווחים על תגובה מידית לכאבים מכל סוג ועל נוחות השימוש בו. המכשיר מביא להפגת כאבים במהירות במקרים של כאבים כרוניים אקוטיים וניתן לספק אותו לספורטאים אשר יעשו בו שימוש קבוע בביתם וכמובן לכל מי שסובל מכאבים ופגיעות כרוניות ומתמשכות.

מכשיר ההנדיקיור לייזר למשל, קיבל את אישור משרד הבריאות ואת אישור מכון התקנים אולם לדברי הרופאים טרם נבדק באופן ברור מהו הגורם להפחתת הכאב ונדרשים מחקרים וניסיונות נוספים על מנת לעשות שימוש במכשיר גם בבתי חולים. אך מה שברור הוא שהמכשיר פועל באופן המקל על כאבים בין אם בזכות מנגנונים המדכאים כאב ובין אם בעזרת גירוי של תאי עצב הגורם להפרשת חומרים המקלים על הכאב ומביאים לריפוי של פציעות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון

מטפל ופיזותרפיסט ותיק בתחומו עם מעל 15 שנה, בהם הוא טיפל במאות מטופלים עם בעיות שונות ומאתגרות. בוגר לימודי תואר ראשון ושני בפיזיותרפיה ומאז אני עושה כל שביכולתי לתת את הטיפול הטוב ביותר למטופלי.

חייגו עכשיו