טיפול בגלי הלם אצל מומחי קופות החולים כללית: מהי התכנית הכי משתלמת?

תפסיקו לסבול!!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

טיפולים בגלי הלם בנו לעצמם במהלך השנים שם של טיפולים בעלי פוטנציאל יעילות גבוה, בעיקר במצבים אורתופדיים. התוצאה היא שהביקוש להם נמצא במגמת עלייה, עם רשימה הולכת וגוברת של מכונים ומטפלים בתחום כתוצאה מכך. השינוי הזה לא נעלם מעיניהן של קופות החולים, שהחלו להציע עם הזמן זכויות הקשורות לתחום עבור אוכלוסיית המבוטחים שלהן.

מאמר הבא מגיש את סקירת הזכויות שמספקות קופות החולים לבעלי הביטוחים המשלימים. שימו לב שהזכויות האלה הן תלויות ביטוח וגם עשויות להשתנות מדי פעם. לפני הבחירה בתכנית הטיפול, מומלץ לברר את מרכיבי התכנית, ולהשוות בין ההצעות השונות של קופות החולים השונות.

השוואה בין קופות החולים לטיפול בגלי הלם

קופת חולים כללית: האם היא מציעה טיפולים בגלי הלם?

בעלון הזכויות של קופת חולים כללית, ובאתר האינטרנט שלה, לא מוזכרים טיפולים בגלי הלם. ניתן להסיק מכך אחד משני דברים אפשריים: הראשון הוא שבקופת החולים עדיין לא ניתנות זכויות הקשורות לטיפול בגלי הלם, מה שאולי ישתנה בכל מקרה בשנים הקרובות.

ההסבר האפשרי השני הוא שהמידע הנוגע לטיפולים אינו זמין לאנשים שאינם מבוטחים בקופת חולים כללית. במקרה זה, מומלץ לברר בקופת החולים עצמה מה מגיע לכם ובאילו תנאים.

יש לכם "לאומית זהב" או "לאומית כסף"? בשני סוגי ביטוחים משלימים אלו, הזכויות המוצעות על ידי קופת חולים לאומית, זהות. סכום ההשתתפות העצמית עבור כל אחד מהטיפולים עומד על 166 ₪, וניתן לבצע עד 12 בדיקות או טיפולים בשנה נתונה. את הטיפולים אפשר לקבל באמצעות אחד הסניפים של רשת רפואות – א.ש.א–ר רגליים, המקיימת הסדר עם קופת החולים
קופת חולים מכבי אינה מציעה טיפולים בגלי הלם קופת חולים מכבי אינה מתמקדת בטיפולים בגלי הלם, אך מציעה פתרונות מקיפים למבוטחי הקופה הזקוקים לטיפולים אורתופדיים, עם סבסוד של טיפולי פיזיותרפיה, ניתוחים שונים או אביזרים רפואיים. מומלץ למבוטחי קופות החולים לברר באופן פרטני מול קופת החולים מה מוצע עבורם על פי הפוליסה
למבוטחי "מאוחדת שיא" מוצעים פתרונות טיפול בגלי הלם מבוטחי קופת חולים מאוחדת זכאים לקבלת סבסוד עבור סדרה בת חמישה טיפולים. בתמורה הם נדרשים לשלם דמי השתתפות עצמית לכל סדרת הטיפולים, בעלות של שמונה מאות ש"ח, כלומר, כלומר 160 ₪ לטיפול. את הטיפולים מבצעת רשת המרפאות רפואות – טיפול בגלי הלם, הכוללת תשעה סניפים ברחבי ישראל

האם כדאי לפנות לקופות החולים?

התמונה שהוצגה כאן מראה שאמנם קיים כיום מענה למי שמחפש טיפול בגלי הלם דרך קופות החולים – לפחות חלק מהן – אבל המענה הזה הוא עדיין מוגבל. אי אפשר לטעון בנקודת הזמן הנוכחית שתוכלו למצוא את המענה שאתם מחפשים דרך הביטוח המשלים שאתם מחזיקים בו. יכול להיות שתגלו שאין בקופת החולים שלכם מענה המתאים לצרכים הספציפיים.

כך או אחרת, יש לקחת בחשבון שביצוע התהליך דרך קופות החולים מפחית באופן משמעותי את אפשרויות הבחירה של מכון או מטפל על ידכם: אתם כבולים לאופציות שמציעה קופת החולים, אלא אם אתם רוצים לשלם מחיר מלא. לכן מומלץ לבדוק לא רק מהם התנאים המוצעים עבורכם בקופת החולים אלא גם באיזה מכון ומהי הרמה המקצועית שלו. כאשר איכות המכון לוקה בחסר הטיפולים הניתנים במסגרתו עלולים להיות לא יעילים או אפילו מסוכנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון

מטפל ופיזותרפיסט ותיק בתחומו עם מעל 15 שנה, בהם הוא טיפל במאות מטופלים עם בעיות שונות ומאתגרות. בוגר לימודי תואר ראשון ושני בפיזיותרפיה ומאז אני עושה כל שביכולתי לתת את הטיפול הטוב ביותר למטופלי.

חייגו עכשיו