מומחי טיפול בגלי הלם ממתינים לכם בקופת חולים לאומית

תפסיקו לסבול!!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

הביקוש לטיפולים בגלי הלם עלה בשנים האחרונות בצורה משמעותית. כמו בהרבה תחומים אחרים, גם במקרה הזה קופות החולים בישראל הגיבו. כיום במסגרת לא מעט פוליסות של ביטוח משלים ניתנות זכויות הקשורות לטיפול בגלי הלם, בין אם טיפולים במסגרת הקופה, מתן החזרים, הצעת תעריפים מוזלים למבוטחי הקופה או כל דבר אחר. מאמר זה מציג את הפתרונות המוצעים על ידי קופת חולים לאומית למבוטחוים המעוניינים לעבור טיפולים בגלי הלם.

טיפול בגלי הלם דרך קופת חולים לאומית

יש לכם לאומית זהב או כסף?

לקופת חולים לאומית יש מספר סוגי ביטוחים, המשפיעים על הזכאות לקבלת טיפול בגלי הלם מטעם הקופה, ותנאי ההשתתפות זהים למבוטחי לאומית זהב או לאומית כסף. במסגרת ביטוחים אלו ניתן לקבל את הטיפולים בכפוף לתשלום השתתפות עצמית בלבד.

נכון לסוף שנת 2017, שיעור השתתפות עצמית עומד על סך של 166 ש"ח לטיפול. ההגבלה היא שהסבסוד מאפשר קבלת עשרה טיפולים בשנה. על מנת לקבל את הזכויות, ניתן לבצע רק עד חמישה טיפולים לכל איבר, למעט מקרים חריגים שמצריכים אישור מיוחד.

כך תממשו את הזכאות לטיפול בגלי הלם

קופת חולים לאומית מקיימת שיתוף פעולה עם מספר ספקים שדרכם ניתן לקבל את ההנחה: תחילה יש לקבל הפניה לטיפולים מטעם אורטופד או כירורג מטעם קופות החולים, כאשר את ההפניה אפשר לקבל רק אחרי שכבר ניסו לטפל בבעיה שהמבוטח סובל ממנו באמצעות פיזיותרפיה.

מי שסובל מבעיה ופונה לקופת החולים יידרש לכן קודם כל לעבור טיפולי פיזיותרפיה, ובהתאם למידת הצלחתם, יוחלט על המשך הטיפול. לאחר מכן בוחן הגורם המאשר בקופת החולים את הבקשה, מנפיק למבוטח התחייבות כספית. כל תהליך בדיקת ההתאמה לביצוע הטיפול בגלי הלם נעשה ללא התחייבות או תשלום נוסף, מעבר למדיניות הכללית של קופת החולים.

שיתוף פעולה עם מכונים לטיפול בגלי הלם

בשלב הבא, המבוטח בוחר מכון מקצועי לטיפול בגלי הלם. הוא צריך להציג בפניהם את ההפניה הרפואית, טופס התחייבות לביצוע הטיפול וגם מסמכים נוספים שיכולים לסייע, למשל בדיקות הדמיה שנעשו באזור בו עתידים להתבצע הטיפולים.

הספק העיקרי שעובד עם קופת חולים לאומית היא רשת מרפאות א.ש. אור רגליים, לה נכון להיום עשרה סניפים רלוונטיים מצפון ועד לדרום.

ומה עם סל הבריאות?

עם כל הכבוד לביטוחים המשלימים של קופות החולים ולזכויות הניתנות במסגרתם, ברור שיתרון משמעותי מקבלים טיפולים הכלולים בסל הבריאות בשנה קלנדרית. כאן התשלום עבור הזכות או הטיפול הוא מינימלי אפילו יותר מאשר דרך קופות החולים, אך רק עבור מי שעומד בתנאים די קפדניים של התאמה.

בדיקת סל הבריאות המעודכן מעלה שטיפולים בגלי הלם אינם נכללים בסל הבריאות. אך ייתכן מאד שבעתיד התמונה תשתנה. העלייה בביקוש לטיפולים בגלי הלם, יחד עם הסטטיסטיקה המוכיחה את יעילות השיטה למצבים רפואיים רבים, עשויים להוביל למצב בו בעתיד הטיפולים ייכנסו גם לסל הבריאות. עד אז מומלץ לברר את הזכויות במסגרת קופות החולים – קופת חולים לאומית במקרה הזה – תוך השוואה של התנאים בין פוליסות שונות. בדיקות כאלה יכולות לחסוך לכם לא מעט כסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון

מטפל ופיזותרפיסט ותיק בתחומו עם מעל 15 שנה, בהם הוא טיפל במאות מטופלים עם בעיות שונות ומאתגרות. בוגר לימודי תואר ראשון ושני בפיזיותרפיה ומאז אני עושה כל שביכולתי לתת את הטיפול הטוב ביותר למטופלי.

חייגו עכשיו