טיפול בגלי הלם בעצימות נמוכה לשיפור התפקוד המיני: האם זה עובד?

תפסיקו לסבול!!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

סקירה זאת תעסוק בנושא המעניין ואף מרתק של טיפול בגלי הלם בעצימות נמוכה לשיפור התפקוד המיני בגברים. בפרט, ניגע בנושאים של אימפוטנציה, האם טיפול בגלי הלם יכול להחזיר את הזקפה והאם בעיות זקפה מעידות על מחלה כגון מחלת כלי דם ועורקים. 

1. טיפול בגלי הלם – מה זה ומהם השימושים שלו?

טיפול בגלי הלם הוא טיפול רפואי לא פולשני המשתמש בגלי קול בעלי עוצמה גבוהה כדי לטפל במגוון בעיות רפואיות. גלי הקול מופקים באמצעות מכשיר מיוחד המכוון לאזור הטיפול.

איך עובד הטיפול?

גלי ההלם גורמים לרטט ברקמות, אשר מוביל להשפעות ביולוגיות שונות, כגון:

שיפור זרימת הדם: גלי ההלם מרחיבים את כלי הדם ומעודדים יצירת כלי דם חדשים, ובכך משפרים את זרימת הדם לאזור המטופל.

האצת תהליך הריפוי: גלי ההלם מעוררים תגובות ביולוגיות חיוביות בתאי גיד ועצם. תגובות ביולוגיות אלו בתורן תורמות להחלמה ולריפוי.

פירוק משקעי סידן ורקמת צלקת: גלי ההלם יכולים לפרק רקמות צלקתיות ומשקעי סידן (הסתיידות), אשר גורמים לכאב ולפגיעה בתפקוד.

לשם מה משתמשים בטיפול בגלי הלם?

טיפול בגלי הלם משמש לטיפול במגוון רחב של בעיות, כגון:

  • כאבי שרירים ומפרקים: דלקות גידים, דורבן, כאבי גב תחתון, פציעות ספורט ועוד.
  • בעיות אורטופדיות: איחוי שברים איטי, פציעות סחוס ועוד.
  • בעיות אורולוגיות: דלקת הערמונית, אימפוטנציה ועוד.
  • בעיות כלי דם: טרשת עורקים, פצעים סוכרתיים ועוד.

יתרונות הטיפול:

  • טיפול לא פולשני ללא צורך בניתוח.
  • טיפול יעיל ובטוח.
  • זמן החלמה קצר.
  • ניתן לחזור לפעילות יומיומית מיד לאחר הטיפול.

חסרונות הטיפול:

  • כאב קל באזור הטיפול לאחר הטיפול.
  • ייתכנו תופעות לוואי נוספות, כגון אדמומיות ונפיחות.
  • הטיפול אינו מתאים לכל אדם.

טיפול בגלי הלם הוא טיפול רפואי יעיל ובטוח לטיפול במגוון רחב של בעיות. הטיפול אינו פולשני וזמן ההחלמה קצר. האנרגיה מגרה תהליך ריפוי טבעי שמגביר את הזרימה של הדם. במקרה של טיפול באימפוטנציה, הטיפול מתמקד בשיפור זרימת הדם באזור האשכים שאמורים להתרחב ולהתכווץ במהלך התרגשות מינית.

חשוב להתייעץ עם רופא כדי לבחון האם טיפול זה מתאים לך.

2. הקשר בין אין אונות לבריאות הלב לפי מחקרים בארץ ובעולם

אין אונות בגברים למעשה עשוייה להיות סימן מוקדם של בעיות קרדיולוגיות. מחקרים מצאו שאנשים הסובלים מאין אונות נמצאים בסיכון גבוה יותר למחלות לב ולשבץ, מאשר אלו שאינם חווים בעיות זקפה.

3. החזרת הזקפה – האם טיפול בגלי הלם עומד במשימה?

מחקרים נרחבים נערכים בנושא טיפול בגלים הלם והחזרת הזקפה. נמצא כי המטופל משתפר באופן ניכר במידה ומדובר בטיפול רצוף, המתבצע בעקביות לאורך תקופה. העניין הרב מצד גברים ומרכזי טיפול רפואיים כאחד מניעים מחקרי המשך מעמיקים, כך שתובנות נוספות צפויות בעתיד הקרוב.

4. האם בעיות זקפה מעידות על מחלה כגון מחלת כלי דם ועורקים?

יש בזה אמת: אין אונות עשויה להיות סימן מוקדם למחלה חסימתית של כלי הדם (מחלת ה-PVD), שהיא לצערנו סיבת המוות השלישית בישראל (מיד אחרי בעיות לב, שהיא הסיבה ה-2 בשכיחותה). נציין כי יש מקרים אחרים בהם תפקוד האשכים פגום, ושנו חוסר בטסטוסטרון, כך שיש מגוון מצבים רפואיים שיכולים לגרום לבעיות זקפה.

5. כיצד גלי הלם משמשים בטיפול באין אונות (אימפוטנציה)?

טיפול בגלי הלם (בעצימות נמוכה) משמש כאמצעי יעיל לטיפול בבעיות אונות. הטיפול מגביר את הזרימה של הדם לאשכים, מה שמסייע לאישור ולשיפור התפקוד המיני. מטופלים שעברו טיפול זה מציינים שיפור משמעותי ביכולתם להשיג ולשמר זקפה.

טיפול בגלי הלם באימפוטנציה משמש כאמצעי טיפול יעיל שיכול לשפר את התפקוד המיני באופן ניכר. עם זאת, מחקרים נוספים עדיין נדרשים כדי להבין את מלוא היתרונות והחסרונות של שיטת הטיפול הזו. זאת לאור הממצאים המעידים כי אין אונות יכולה להיות סימן של מחלות קרדיולוגיות. חשוב אם כך להבין כי פתרונות לתפקוד מיני ירוד כרוכים בתהליך קבוע של שיפור בריאות הלב והאיזון הכללי של הגוף.

6. מבט רחב יותר על אין אונות וקשיי זקפה

בעידן המודרני, עם המחקרים הרבים שנעשים בנושא, חשוב לדעת שישנן אופציות לטיפול בבעיות אין אונות וקשיי זקפה. מעבר לטיפול בגלי הלם, ישנן טכניקות יעילות נוספות כמו תרגולי כוח, שינוי דיאטה, ועבודה גם על האספקטים הפסיכולוגיים הקשורים לבריאות הנפשית והרווחה הפנימית.

לפניכם עיצות ידידותיות במידה ואתם מתמודדים עם אין אונות:

  1. פנו לרופא – בעת התמודדותכם הראשונה עם בעיית זקפה, כדאי לוודא שאין לכם בעיות בריאות אחרות שזוכות להתעלמות.
  2. הקפידו על חיים בריאים – תזונה נכונה, פעילות גופנית, שמירה על משקל תקין, הימנעות מעישון ושתייה מוגזמת של אלכוהול.
  3. שמרו על מצב רוח טוב – מודעות למצב הנפשי שלכם היא חשובה בתהליך שיפור הזקפה.
  4. דברו בפתיחות – אם אתם מתקשים להגיע לזקפה או לשמר אותה, דברו עם השותפ/ה שלכם. אם אתם פתוחים וכנים זה עם זו, זה עשוי לעזור להקל על הלחץ ולחזור לחיי מין בריאים במהרה.
  5. כפתרון לטווח המיידי – שיקלו שימוש בפתרונות כגון ויאגרה, סיאליס או קמגרה מקורית. בפועל, גברים רבים מדווחים על יעילות גבוהה של תכשירים לשיפור הזקפה, ומוצאים שזה עוזר להם עם "הבעיה הנקודתית" – בזמן שהם שואפים לשפר את בריאותם ואת זרימת הדם בגוף בתהליכים מבוקרים שמטבע הדברים דורשים זמן, התמדה וסבלנות.

בניסיון לסכם את המאמר ניתן לומר כי טיפול בגלי הלם הינו אופציה טיפולית יעילה ובטוחה עבור גברים הסובלים מאימפוטנציה. הטיפול אינו פולשני וזמן ההחלמה קצר. חשוב להתייעץ עם רופא כדי לקבל מידע נוסף ולברר האם טיפול זה מתאים לכם. גברים רבים נעזרים כיום בטיפול בגלי הלם במקרים של אין אונות במטרה לצמצם תלות בתרופות. במידה ואתם מתקשים להגיע או לשמור על זקפה ממושכת, עליכם לפנות לרופא – אורולוג, ולשקול את האפשרויות הקיימות עבורכם.

הערה חשובה: המידע במאמר אינפורמטיבי זה אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי מקצועי.

תסכול

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון

מטפל ופיזותרפיסט ותיק בתחומו עם מעל 15 שנה, בהם הוא טיפל במאות מטופלים עם בעיות שונות ומאתגרות. בוגר לימודי תואר ראשון ושני בפיזיותרפיה ומאז אני עושה כל שביכולתי לתת את הטיפול הטוב ביותר למטופלי.

חייגו עכשיו