אלטרנטיבה גלי הלם

תפסיקו לסבול!!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

 

הבנת גלי הלם אלטרנטיביים

גלי הלם אלטרנטיביים, הידועים גם כגלי הלם לא מסורתיים, הם תופעה מרתקת שזכתה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות. גלי הלם אלו שונים מגלי הלם קונבנציונליים בהתנהגותם ובהשפעתם. בעוד שגלי הלם מסורתיים קשורים בדרך כלל לאירועי נפץ או למטוסים על-קוליים, גלי הלם חלופיים יכולים להתרחש בהקשרים שונים, כגון דינמיקת נוזלים, אקוסטיקה ואפילו יישומים רפואיים.

אם מסתכלים על עולם הרפואה, אזי שעולם הרפואה הוא עולם שנמצא בהתקדמות ובתנועה מתמדת מאז ומתמיד. בכל רגע נתון, מיטב המוחות של העולם שלנו עובדים בכל רגע נתון על חידושים חדשים בתחום הרפואה, שנועדו לספק אלטרנטיבה רפואית במקרים מסוימים, להועיל על בתי החולים ועל צוותי הרפואה שנמצאים בעומס רב, ולשפר את איכות ותוחלת החיים הממוצעת של בני אדם בעולם. אחת האלטרנטיבות והחידושים הרפואיים הגדולים שנמצאים בפיתוח בשנים האחרונות ונהיו פופולאריים יותר ויותר, זה טיפולים בגלי הלם, שנכנסו לכדי שימוש בשנים האחרונות גם במדינת ישראל. מה זה טיפול בגלי הלם? כיצד ואיפה ניתן לבצע את הטיפולים האלה? ואיך נוכל לדעת אם טיפול בגלי הלם מתאים לנו? כל זאת ועוד, בשורות הבאות שלפניכם.

אלטרנטיבה גלי הלם

אלטרנטיבה גלי הלם – בתור התחלה, מה זה טיפול בגלי הלם?

אם שמעתם בזמן האחרון את הביטוי גלי הלם, או טיפול בגלי הלם, כנראה ששמעתם לגבי מונח אשר מתייחס לשיטה חדשנית לטיפול ברקמות, שרירים, וגידים פגועים, זאת על ידי יצירה של תזוזה והתעוררות של חלקים רבים בגוף, אשר נרתמים לטיפול בגוף וסיוע להחלמה מהמחלה, ומועילים בצורה משמעותית על ההחלמה מהמפגע הקיים. בסופו של דבר, גלי ההלם שמתקבלים, מפחיתים ומורידים את הכאב אשר מורגש באזור הפגוע בגוף.

אלטרנטיבה גלי הלם – כיצד פיתחו את שיטת הטיפול האלטרנטיבית בגלי הלם?

בשורה התחתונה, מדובר על שיטה אשר פותחה על ידי מספר מסוים של אורולוגים, שהיו משתמשים בשיטה הזאת על מנת לבדוק ולבחון שינויים שחלו לטובה ברקמות שונות בגוף, בהם ניסו לטפל באמצעות גלי הלם. אותם אורולוגים גילו, כי התוצאה הישירה של הפגיעה בגלי ההלם הללו, היו שינויים לטובה אשר התרחשו ואירעו ברקמות הללו, בדמותם של – עליה בצפיפות של העצם, התחדשות של רקמות פגועות, ועוד, הם רק חלק מהממצאים במדהימים שאותם החוקרים גילו. מאז, מחקרים רבים ומקצועיים נוספים שבוצעו בנושא, הבחינו בכך כי טיפול בכלי הלם הוא טיפול אפקטיבי ביותר, טיפול לא פולשני, אשר בסופו של דבר הווה פתרון יעיל וטוב כיום להתמודדות עם תהליכים פיזיולוגיים שונים שגוף האדם עובר.

עוד הבינו על פי המחקרים כי הטיפול בגלי הלם הוא אינו טיפול פולשני, וכתוצאה מכך בעצם הגוף מעודד את עצו להילחם באזור הפגוע בגוף, הכאב אשר מורגש באזור הפגוע יורד ונהיה מינורי לחלוטין, ובסופו של דבר, טיפול בגלי הלם מקצר את משך ההחלמה ומאפשר חזקה מהירה יותר לשגרה היום יומית.

קראו עוד: מכשירים לטיפול בגלי הלם

אלטרנטיבה גלי הלם – באיזה סיטואציה עלינו לשקול לבצע טיפול בגלי הלם?

כפי שאמרנו בשורות הקודמות, טיפול בגלי הלם הוא טיפול אשר נועד קודם כל על מנת לטפל בבעיות רפואיות שונות אשר מתרחשות בגידים, ברקמות, בסחוסים, ובעוד מקומות בגוף, כאשר בעיקר מדובר גם על אזורי חיבור בין איברים בגוף, כגון – הירך, כתפיים, מותניים ועוד. בסופו של דבר, טיפול בגלי הלם הוא טיפול אשר נועד על מנת לטפל בכאבים כרוניים, כלומר, כאבים שלא עוברים לאחר פרק זמן ממושך. במידה שאתם מרגישים כאבים, או שאתם יודים כי יש לכם דלקת שלא עוברת באחד מהמקומות אשר צוינו בשורות הקודמות, כדאי שתבדקו – אולי טיפול בגלי הלם הוא בדיוק עבורכם.

אלטרנטיבה גלי הלם – מה הוא משך הטיפול של טיפול בגלי הלם, ולאחר כמה זמן ניתן לראות תוצאות

הטיפול האלטרנטיבי בגלי הלם, הוא לא טיפול נקודתי, בדומה לניתוחים שונים המתבצעים פעם אחת – אלא מדובר על סדרת טיפולים, אשר יש לבצע אותם לאחר כל פרק זמן קבוע ולמשך פרק זמן אשר נקבע מראש, בדומה לטיפולי השרת שיערות בלייזר לצורך העניין. אולם, ישנם מטופלים רבים בגלי הלם, שהעידו על עצמם כי כבר לאחר הטיפול הראשון הם הבחינו בתוצאות משמעותיות של הטיפול. כנראה שמדובר בטעות בהבנת המצב, שכן התחושה של אותם המטופלים שהרגישו התקדמות משית לאחר הטיפול הראשון, היא תחושה שנובעת מאופוריה שהגוף מרגיש לאחר הטיפול הראשון בגלי הלם. את התוצאות האמיתיות, נהוג לראות ולהרגיש לאחר פרק זמן של 3 עד 4 טיפולים בגלי הלם.

מהם היתרונות אל מול החסרונות של בחירת מכון אלטרנטיבה גלי הלם ואיך זה בעצם עובד?

זה נכון שיש אינספור סוגים של טיפולים המסייעים במצבים דלקתיים, פציעות ספורט, הסתיידויות למיניהן ועוד. לכל טיפול יש את היתרונות אל מול החסרונות שלו, רק שבגלי הלם יש יתרונות שעולים על החסרונות בכמה רמות ואי אפשר להתעלם מזה. אז קודם כל, גלי הלם מסייעים להקלה בכאב כבר מהטיפול הראשון וזאת למרות שצריך במקרה של אלטרנטיבה גלי הלם לעבור כמה טיפולים, אחרת זה לא באמת יעיל. כבר בטיפול הראשון תרגישו שינוי והקלה משמעותית, מה שיאפשר לכם לחזור לאיכות חיים ולשגרה שלכם די במהרה. הטיפול אינו גורם לשום תופעות לוואי או תסמינים, פרט לכאב קל בלבד. חשוב לדעת כי טיפול בגלי הלם מתאים למגוון סוגים של בעיות ומצבים רפואיים מורכבים ופעמים רבות, ניתן לשלב אתו גם טיפולי פיזיותרפיה ואז יש איזון ותמיכה למצב בצורה מאוזנת ומושלמת. טיפול בגלי הלם אינו משלב תהליכים כירורגיים, הוא יחסית פשוט ומהיר. בנוסף, המחיר שלו נוח והרבה פעמים אפשר לקבל החזרים מחברות הביטוח. אם אתם סובלים מכאבים ואתם לא בטוחים האם טיפול בגלי הלם מתאים לכם, שווה לחפש קליניקה מתאימה ולבדוק האם אתם מתאימים לבצע את הטיפול שיכול לשנות את חייכם מקצה לקצה במובן הטוב של המילה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון

מטפל ופיזותרפיסט ותיק בתחומו עם מעל 15 שנה, בהם הוא טיפל במאות מטופלים עם בעיות שונות ומאתגרות. בוגר לימודי תואר ראשון ושני בפיזיותרפיה ומאז אני עושה כל שביכולתי לתת את הטיפול הטוב ביותר למטופלי.

חייגו עכשיו