התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

התקשרו כבר עכשיו ותוך זמן קצר תחושו בהבדל!

טיפול בגלי הלם דרך קופת חולים כללית

צוות המומחים המקצועי שלנו יכול לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תוכן עניינים


טיפול בגלי הלם דרך קופת חולים כלליתטיפול בגלי הלם ניתן כיום גם כחלק מהשירותים הרפואיים אותם מציעה קופת חולים כללית.

עד לאחרונה, הטיפול בגלי הלם נחשב לחלק מהרפואה משלימה והבלתי קונבנציונלית, אולם לאור מחקרים המוכיחים את יעילות הטיפול למגוון של בעיות רפואיות בהן אורתופדיות, נוירולוגיות ואחרות, הוכרה שיטת הטיפול על ידי קופת חולים כללית, כחלופה למצבים בריאותיים שבעבר היו כרוכים בניתוח.

הכרה ביעילות הטיפול בגלי הלם

שיטת הטיפול מתבססת על מכשיר המשחרר גלי הלם שהם למעשה סוג של גלי קול, הגלים מאפשרים הפחתה של כאבים, פירוק של הסתיידויות והגברת זרימת הדם לאזור הפגוע תוך עידוד והאצה של תהליכי ריפוי והחלמה של מצבים דלקתיים. השיטה נמצאת בשימוש בארה"ב ואירופה למעלה מעשרים שנים, ובפיקוח איגוד רפואי בינלאומי של כל העוסקים בתחום.טיפול

עד היום, הטיפול בגלי הלם ניתן באופן פרטי במכונים רפואיים, אך כיום, גם קופת החולים כללית מכירה בחשיבות ובתרומת הטיפול ומאפשרת למבוטחיה ליהנות מהנחות משמעותיות בעלויות הטיפול ומסייעת בייעוץ, אבחנה והפנייה לטיפול המתאים.

שימושים נוספים של טיפול בגלי הלם כוללים ריפוי פצעים כרוניים, טיפול בבעיות זקפה ועקמת פין וטיפול בשריר הלב. טיפול בגלי הלם מומלץ במצבים בהם הפגיעה הגיעה לשלב כרוני וכאשר החלופות האחרות הן ניתוח או טיפול פולשני. במצבים כרוניים, יעילות הטיפול בתרופות אנטי דלקתיות, זריקות סטרואידים או פיזיותרפיה פוחתת ושיעורי ההצלחה ויתרונותיו של השימוש בגלי הלם מהווים את הפתרון הרפואי היעיל ביותר.

מהלך הטיפול בגלי הלם

הטיפול ניתן על ידי רופאים מיומנים ומוסמכים של קופת החולים כללית, לאחר אבחון של הבעיה הרפואית. משך הטיפול כרבע שעה, ובמהלכו המטופל יושב או שוכב בצורה נינוחה ואל מקום הפגיעה מוצמדת כיפת הסיליקון של המכשיר אשר משדר את גלי ההלם אל עבר מוקד הדלקת או הכאב באופן ממוקד. הטיפול אינו כרוך לרוב בתופעות לוואי כלשהן, במקרים מסוימים נדרש מתן זריקת אלחוש מקומית.

לאחר הטיפול המטופל יכול להמשיך בפעילות רגילה. את תוצאות הטיפול ניתן לראות כבר לאחר מספר ימים, אך כדי להשיג שיפור ממשי לאורך זמן יש לבדוק את האפשרויות המוצעות בקופת החולים, לקבלת סדרת טיפולים, כך שכעבור חודש רופא קופת החולים יוכל לבצע הערכה ראשונה של תוצאות הטיפול, וכעבור שלושה חודשים תתבצע הערכה מלאה.

ברוב המקרים נדרשים שלושה טיפולים אחת לשבועיים, ובמידת הצורך יינתנו טיפולים נוספים. יתרונות הטיפול רבים והטיפול מבוצע בגישה שאינה פולשנית, וללא סיבוכים או תופעות לוואי.

השתתפות קופת החולים – קופת חולים כללית משתתפת במימון הטיפולים ומוזילה את העלויות של טיפול במכונים פרטיים. הטיפול אמנם אינו נכלל בסל הבריאות כיום, אולם בהתאם להסדר וסוג הביטוח יזכה המטופל לצד הנחה משמעותית בעלות הטיפול גם בשירות ייעוצי מטובי הרופאים המומחים והמיומנים בתחום והפנייה לטיפול המתאים לאחר אבחון נכון של המצב הרפואי הספציפי.

Picture of גברא פתרון טבעי לאין אונות
גברא פתרון טבעי לאין אונות

גברא כבר 26 שנה עוזרת לגברים הסובלים מאין אונות ומייסדת הפורטל לאין אונות בישראל, המקום עם המידע המקיף ביותר על כל הסיבות והגורמים לאין אונות, על דרכי ההתמודדות והטיפול ומייעצים בנושא!

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!