גלי הלם מחיר

תפסיקו לסבול!!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

גלי הלם הם גלי אנרגיה קצרים ועוצמתיים שמאפשרים טיפול יעיל בהסתיידויות ודלקות כרוניות בשרירים, גידים ורקמות. הטיפול בגלי הלם הוא טיפול יעיל מאוד לבעיות אורתופדיות שונות בגוף. במאמר הבא נרחיב על גלי הלם, כיצד הטיפול בגלי הלם מתבצע, מה היתרונות שלו וכמה הוא עולה.

גלי הלם מחיר

גלי הלם מחיר – מה הטיפול בגלי הלם?

טיפול בגלי הלם הוא טיפול שמתבצע על ידי מכשיר עוצמתי. עם טיפול בגלי הלם ניתן לזרז תהליכי ריפוי בבעיות אורתופדיות שונות בגוף שלנו.  יש שני סוגי מכשירים עיקריים בהם מבצעים טיפול בגלי הלם- מכשיר מפוקס הפועל על גלי הלם אקוסטיים ומכשיר רדיאלי הפועל על גלי הלם רדיאליים. שני סוגי המכשירים הללו עובדים בצורה מעט שונה אך מביאים לתוצאות זהות, אפקטיביות וטובות מאוד. לכן, לא משנה באיזה סוג מהמכשירים יבצעו את הטיפול. מה שכן כדאי לקחת בחשבון הוא מקצועיות המטפל שמבצע את הטיפול. חשוב מאוד לבחור במטפל פיזיותרפיסט עם הסמכה לטיפול ועם ידע באנטומיה, פיזיולוגיה ואבחון בעיות אורתופדיות שונות או ברופא מתאים. כאשר אתם בוחרים במטפל מקצועי אתם מגדילים את הסיכוי לטיפול בטוח שיוביל להחלמה. לכן בקשו לראות תעודות מתאימות שיעידו על ידע והסמכה נדרשת.

גלי הלם מחיר – סוגי מכשירים

  • מכשיר מפוקס

מכשיר מפוקס פועל על פי העיקרון האלקטרו אקוסטי. עיקרון זה גורם לגל לחדור לנקודת התכנסות אחת. כך העצימות המקסימלית מתרכזת בנקודה אחת ומאפשרת לטפל בעוצמה גבוהה במקום ספציפי. כמו כן עם מכשיר זה ניתן לטפל בבעיות שממוקמות באזורים עמוקים. ניתן לכוונן את עומק הטיפול ולהגיע בצורה מדויקת לנקודה הרצויה.

בהשוואה למכשיר הרדיאלי, עם מכשיר מפוקס ניתן לטפל בעצימות מקסימלית גבוהה יותר. על ידי כך ניתן לטפל בהסתיידויות קשות בגידים או בהסתיידויות לאחר ניתוחים.  הטיפול על ידי מכשיר מפוקס מתבצע בעיקר ברקמות עמוקות כמו דלקת בגיד הירך האחורית לדוגמא. כמו כן ניתן להשתמש במכשיר לריפוי שברים, כולל שברי מאמץ.

  • מכשיר רדיאלי

מכשיר רדיאלי פועל על גלים רדיאליים. במכשיר זה הגל מתפצל לכמה מוקדים. העצימות המקסימלית נמצאת בנקודת הממשק עם המכשיר. כלומר, ככל שמתרחקים מנקודת הממשק כך הגל מתרחב ונחלש. טיפול במכשיר רדיאלי מיועד לשטחים גדולים יותר ופחות נקודתיים. עם מכשיר רדיאלי ניתן לקבוע את עצימות הטיפול אך לא את העומק שלו.

מכשיר רדיאלי גורם הרפיה של השרירים. על ידי כך זרימת הדם טובה יותר. כמו כן, המכשיר מאפשר להוריד איסכמיה מקומית ולשבור את מעגל הנוקשות הגורמת לכאבים באזורים הפגועים.  טיפול במכשיר רדיאלי נעשה בעיקר עבור בעיות כמו כאבי שרירים, דורבן, הסתיידויות ודלקות גידים.

גלי הלם מחיר – כיצד מתבצע הטיפול?

הטיפול בגלי הלם עובד על אנרגיה אקוסטית בתדרים משתנים ובעוצמות שונות. אלה משמשים לריפוי של רקמות שונות בגוף. גלי ההלם למעשה חודרים את העור ואת הרקמות הרכות ומגיעים עד לרקמות שריר- שלד. כך הם גורמים לזירוז של תהליכי הריפוי באזורים הפצועים והכואבים.  בזמן הטיפול בגלי הלם, מופרשים אנדורפינים. האנדורפינים מפחיתים את הכאבים שחש המטופל ולמעשה משבשים את שדר הכאב שמגיע למוח מהאזור הפצוע. טיפול בגלי הלם יכול לסייע בהפחתת כאבים החל מהטיפול הראשון וכמובן לאורך הטיפולים הנוספים.

כמו כן, טיפול בגלי הלם מעודד צמיחה של כלי דם קטנים באזור המטופל. על ידי כך ניתן לחדש ולהגביר את חילוף החומרים במקום הפגוע. חילוף החומרים המהיר מעורר תהליכי ריפוי. הטיפול בגלי הלם מיועד לבעיות אורתופדיות שונות כמו הסתיידויות, דלקות ונקודות טריגר בשרירים. הטיפול מאפשר יצירת קולגן שהוא חומר שנוצר בגוף בתהליכי ריפוי ומעודד פירוק של משקעי סידן ברקמות שעברו הסתיידות.  הטיפול בגלי הלם הוא למעשה תחליף להליך כירורגי. עם הטיפול ניתן לרפא אזורים פגועים בלי להסתכן בסיבוכי הניתוח.

גלי הלם מחיר – יתרונות

זמן החלמה קצר יותר טיפול בגלי הלם מאפשר קיצור של זמן ההחלמה במקרים שציינו מעל
טיפול במקרים כרוניים עם טיפול בגלי הלם ניתן לטפל אף במקרים כרוניים שנמשכים זמן רב
טיפול עמוק טיפול בגלי הלם מאפשר חדירה עמוקה לרקמות. על ידי כך ניתן אף לטפל ברקמות עמוקות שנפגעו כמו לדוגמא טיפול בדורבן או טיפול בדלקת בפלנטר פאסיה אלה נמצאים עמוק מתחת לשכבות שומן
מחליף התערבות כירורגית טיפול בגלי הלם מחליף את הצורך בהתערבות כירורגית והמון ניתוחים נמנעים בזכות טיפול זה. הטיפול יעיל במקרים של בעיה ממושכת שלא מגיבה לטיפולים אחרים. למעשה מדובר בטיפול האחרון שיבצעו לפני שיחליטו על ניתוח. גם חברות הביטוח מכירות בטיפול כמחליף ניתוח ומשתתפות בהחזרים
המחקרים מעידים על יעילות הטיפול בגלי הלם מוכח מחקרית ומאושר על ידי ה-FDA. מדובר בטיפול בטוח שנבדק ונחקר לאורך שנים על ידי אנשי מקצוע. במידה שצריכים לעבור טיפול בגלי הלם יכולים להיות בטוחים שמדובר בטיפול יעיל ללא סיכונים וללא נזקים גופניים שונים
שילוב עם פיזיותרפיה פיזיותרפיה היא מקצוע פרא רפואי שנועד לטפל בבעיות אורתופדיות שונות. מכוני פיזיותרפיה רבים מבצעים טיפולים בגלי הלם. השילוב בין גלי הלם לבין טיפול פיזיותרפיה מאפשר לקבל תוצאות טובות ויציבות ושיקום מלא של הבעיה

 

גלי הלם מחיר – כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה טיפול של גלי הלם מאחר שתלוי בגורמים שונים כמו המקום בו יתבצע הטיפול, הרופא המטפל, כמות הטיפולים הנדרשת ועוד.  בדרך כלל אורך הטיפול בגלי הלם ינוע בין 30 לבין 40 דקות. טווח המחירים עבור טיפול בגלי הלם ינוע בין 250 לבין 350 שקלים לטיפול. יש לקחת בחשבון שבמכונים השונים המחיר לטיפול ירד במידה שהמטופל ירכוש מספר טיפולים מראש.

מתמודדים עם כאבי פרקים כרוניים? חשוב שתכירו את הטיפול בגלי הלם. אנשים רבים לא מכירים את הטיפול החדשני שכולל שימוש בגלי קול החודרים אל עומק הרקמה הפגועה. טיפולים אלה הפכו שכיחים בשנים האחרונות ואנשים רבים בוחרים להסתייע בהם להתמודדות מיטבית עם כאבים כרוניים. אך חשוב להדגיש, טיפול זה בגלי הלם אינו מתאים לכל אדם. ישנם אנשים רבים שנאלצים לבחור בטיפולים אלטרנטיביים כמו כדורים, זריקות או אף ניתוחים. איך תדעו האם טיפול בגלי הלם מתאים לכם? המשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות. בפסקאות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות טיפול בגלי הלם. לרבות הליך הטיפול, התמודדות עם כאבים או תופעות לוואי, רמת סיכון ועוד. אז לפני שאתם ממהרים לבקש מהרופא שלכם טיפול בגלי הלם, המשיכו לקרוא את השורות הבאות.

טיפול בגלי הלם מחיר: למי מתאימים הטיפולים? בעיקר לסובלים מכאבים כרוניים

תחילה, חשוב להקדים ולומר כי הטיפולים הללו בגלי הלם מתאימים לאנשים הסובלים מבעיות ספציפיות. טיפולי גלי הלם אינם מתאימים להתמודדות עם כל כאב, ולכן חשוב לפתוח בפירוט נרחב אודות כלל המקרים המתאימים לטיפול. ראשית, חשוב לדעת כי טיפולי גלי הלם אינם מתאימים לכאבים זמניים בלבד. נפצעתם לפני מספר ימים או שבועות? המתמודדים עם כאבים תקופת זמן קצרה? הטיפולים הללו אינם מיועדים עבורכם. טיפולי גלי הלם מתאימים בעיקר להתמודדות עם כאבים כרוניים. כאבים כרוניים שהגוף לא הצליח להתגבר עליהם לבד, יכולים לקבל טיפול יעיל על ידי גלי הלם. כמה זמן צריך להתמודד עם הכאב עד שהוא יוגדר כאב כרוני שיכול לקבל טיפול בגלי הלם? מינימום שלושה חודשים. סובלים מכאבים כרוניים במשך למעלה מ 3 חודשים? ייתכן שהטיפול בגלי הלם יוכל להתאים לכם.

טיפול בגלי הלם מחיר: מתמודדים עם כאבים חדים? ייתכן שזריקות, כדורים או אף ניתוח – הם התשובה עבורכם

עוד חשוב להדגיש כי הטיפול בגלי הלם אינו מתאים למתמודדים עם כאבים עזים וחדים במיוחד. המתמודדים עם כאבים עזים נדרשים לטיפול משמעותי יותר, שיכול לכלול זריקות ישירות או אף ניתוח בעת הצורך. טיפולים אלה בגלי הלם מסייעים בעיקר לאנשים שסובלים מכאבים כרוניים אך לא חדים במיוחד. מתמודדים עם כאבים מעיקים שיוצרים תחושת אי נוחות? הטיפולים הללו נועדו בדיוק עבורכם. הסובלים מכאבים עזים או מכאבים קלים בלבד אינם זקוקים לטיפולי גלי הלם. חושבים להתחיל בטיפול? ישנן עוד מספר נקודות חשובות שאתם חייבים להכיר.

כמה זה עולה? הרבה פחות ממה שאתם חושבים

הנקודה הראשונה היא מחירי הטיפול. טיפול בגלי הלם מחיר נע סביב כמה מאות שקלים בלבד. טיפולים אלה אינם ארוכים או פולשניים, כך שעלותם אינה גבוהה. במהלך הטיפול המטופלים אינם נדרשים לעבור הרדמות או לקבל שלל זריקות ותרופות מקדימות, מה שהופך את הטיפול למהיר, יעיל וזול. אנשים רבים לא מודעים לטיפול בגלי הלם מחיר ובטוחים שמדובר בטיפול יקר במיוחד. אז אם גם אתם בחרתם לוותר על הטיפולים הללו מחשש למחירים גבוהים, חשוב לדעת שתוכלו להשלים את הטיפולים בעלות נמוכה של כמה מאות שקלים בלבד.

ללא כאבים משמעותיים כלל – אין כל סיבה לחשש מהתמודדות מורכבת עם הליך פולשני

חוששים מהתמודדות עם כאבים משמעותיים במהלך הטיפול? חשוב לדעת כי טיפולי גלי הלם אינם כוללים כאבים משמעותיים כלל. מטופלים רבים מדווחים על טיפול קל ופשוט שאינו כולל כאבים. בודדים מדווחים על תחושת אי נוחות קלה לאחר תום הטיפול, אך לא מעבר לכך. אז אם אתם חוששים מהתמודדות עם טיפולי גלי הלם כואבים במיוחד, חשוב לדעת שהטיפולים הללו אינם כוללים כאבים וברוב ככל המקרים, המטופלים מדווחים על טיפול ללא הרגשה כלל. במהלך הטיפול גלי הקול חודרים אל עומק הרקמה באזור הפגוע ויוצרים מעין הלם נקודתי. הליך זה אינו מורגש כלל וגלי הקול חודרים אל עומק הרקמה במהירות וללא כל סיכון.

אחוזי הצלחת הטיפול גבוהים – כ 80% הצלחה

מה סיכויי ההצלחה של הטיפולים הללו? בשונה מהמקובל לחשוב, הטיפולים הללו אינם מצליחים להגיע ל 100% הצלחה. כלומר, לא כל המטופלים מדווחים על שיפור משמעותי במצבם לאחר הטיפול. עם זאת, חשוב לציין כי אחוזי ההצלחה בטיפול גבוהים למדי ועומדים על לא פחות מ 80%. 80% מכלל המטופלים מדווחים על שיפור משמעותי לאחר תום כל שלבי הטיפול. נשמע מעניין? ריכזנו עבורכם עוד מספר דגשים חשובים שאתם חייבים להכיר טרם הבחירה בטיפולי גלי הלם.

חוששים מטיפול מסוכן? חשוב לדעת שהטיפולים הללו אינם מסוכנים כלל!

לא מעט אנשים חוששים מטיפול מסוכן הכולל חדירה של גלי קול רבי אנרגיה אל פנים רקמות גופם. לכן, חשוב להדגיש כי הטיפולים הללו נבדקו על ידי טובי המומחים בעולם. הטיפולים הללו אינם כוללים כל סיכון, אך שאתם אתם חוששים מסכנה כלשהי, אתם יכולים להיות רגועים. כמה טיפולים תידרשו לעבור עד שתוצאות הטיפול יתחילו להיות מורגשות? בדרך כלל מדובר על סדרת טיפולים הכוללת חמישה מפגשים. במקרים מסויימים ניתן לעבור אף עשרה טיפולים. לאחר תום כלל הטיפולים שהותאמו לכם, תוכלו להרגיש הקלה משמעותית בכאבים הכרוניים אליהם אתם רגילים בחודשים האחרונים. אז אם גם לכם נמאס מהכאבים הכרוניים שלכם, ייתכן שהטיפול בעזרת גלי הלם יוכלו לסייע לכם.

קראו עוד: כיצד לבחור מכון לטיפול בגלי הלם?

בחרו נכון והתגברו על הכאבים הכרוניים שלכם

חשוב להדגיש ולומר כי מרבית המטופלים מדווחים על טיפול יעיל, מהיר ומקצועי שאינן כולל כאבים כלל או שלל תופעות לוואי אחרות. במקרים חריגים, ישנם המתלוננים על תחושות אי נוחות קלות, אדמומיות או מעט שטפי דם קלים. כלל תופעות הלוואי הללו אינן מסוכנות, כך שאתם יכולים להרגיש בטוחים להתחיל בשלבי הטיפול להתמודדות עם כאבים כרוניים.

אם אתם מחפשים מידע לגבי מכשיר גלי הלם מחיר, ייתכן שאתם מעוניינים לעבור טיפול, או שאתם מעוניינים לרכוש מכשיר גלי הלם ולברר מחיר. כך או כך, חשוב לדעת כי אמנם ניתן לרכוש מכשירים אלו, אבל רכישת המכשיר לא מהווה תחליף לייעוץ רפואי.

בעוד שניתן לרכוש מכשירי גלי הלם באינטרנט החל ממחירים ממוצעים של כ-85 – 150 ₪, השימוש במכשירים המקצועיים (לא הביתיים) שמור לאנשי מקצוע כמו פיזיותרפיסטים, רופאי פציעות ספורט ועוד. אם אתם בכל זאת מעוניינים לרכוש מכשיר גלי הלם באינטרנט, קחו בחשבון שאתם פועלים ברשות עצמכם וזה פחות מומלץ. מה חשוב לדעת על מכשיר גלי הלם מחיר? המשיכו לקרוא.

מה שחשוב לדעת כל מכשיר ביתי לגלי הלם

שימוש לא נכון במכשירי גלי הלם עשוי להוביל אנשים לגרום לעצמם לבעיות שונות, אלא אם הם משתמשים במכשירים ביתיים המיועדים לכך. זה דבר אחד לברר לגבי מכשיר גלי הלם מחיר באינטרנט, אבל זה דבר שני לדעת כיצד להשתמש במכשירים אלו בצורה נכונה.  אם כבר ביררתם לגבי מכשיר גלי הלם מחיר ואתם עומדים לרכוש אחד, ודאו כי המכשיר מותאם לשימוש ביתי. ישנן כל מיני חנויות מקוונות את המכשירים האלו, ככה שחשוב לדעת שאתם רוכשים ממקום מהימן ובעל מוניטין.

מהו מכשיר גלי הלם בעצם?

מכשיר גלי הלם הוא מכשיר רפואי המשתמש בפולס בעוצמה יחסית נמוכה של גלי קול כדי ליצור שחרור והקלה על כאב מקומי ועוצמתי באזורים שונים בגוף, לרבות כאבים כרוניים וכאבים הנוצרים כתוצאה מדלקת. בתוך כך, טיפול בגלי הלם משמש לטיפול בפציעות וכאבים.

המכשיר משמש גם לטיפול בכאב כרוני במקרים מסוימים, כאשר מכשירי גלי הלם משתמשים בגלי קול כדי ליצור שחרור מקומי של אנרגיה החודרת לרקמה, מה שיכול לעזור בתהליך הריפוי. סוג זה של טיפול מנוהל בדרך כלל על ידי רופא או איש מקצוע אחר בתחום הבריאות, אך כיום ישנם גם מכשירים בשוק המיועדים לשימוש ביתי.

מה הופך מכשיר גלי הלם למכשיר איכותי או מומלץ?

אם כבר ביררתם לגבי מכשיר גלי הלם מחיר (נע בין 85 ₪ ל-350 ₪ ומעלה), כעת חשוב להבין מה הופך מכשיר גלי הלם למכשיר איכותי. ובכן, מכשירי גלי הלם מומלצים לרוב על ידי רופאים מכיוון שהם בדרך כלל בטוחים ולא פולשניים. עם זאת, דעו כי ישנם מכשירים שעשויים להיות לא בטוחים לשימוש או שאינם מומלצים על ידי רופאים מכיוון שהם עלולים לגרום לכאבים ולפציעות.

באופן כללי, העיצוב של המוצר צריך להיות ארגונומי וקל לשימוש. כמו כן, צריכה להיות לו סוללה קלה להחלפה או אפשרות לטעינה, כאשר המוצר אמור להיות מסוגל לספק לכם נתונים מדויקים על רמות הלחץ בגוף וחוזק גלי ההלם שהגוף מקבל במהלך הטיפול העצמי.

כיצד פועל מכשיר גלי הלם ביתי?

כאמור, טיפול בגלי הלם הוא טיפול רפואי המשתמש בהלם בעוצמה נמוכה וממוקד של גלי קול כדי לעורר שרירים ומפרקים, להזרים דם בצורה טובה יותר ולהרחיב כלי דם, להקל על כאבים דלקתיים ועוד. בתוך כך, המכשיר משמש לטיפול במצבים רבים כולל שיכוך כאבים, התכווצויות שרירים, נוקשות מפרקים ודלקת.

בתוך כך, טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בגלי קול או ברטט כדי לעורר את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף. התהליך משמש בדרך כלל למצבים כמו דלקת פרקים, נזק עצבי וכאבי גב תחתון, טיפול בדורבן ברגל ואפילו טיפול באין אונות. המכשיר יכול לשמש גם על אדם שעבר שבץ או התקף לב, שכן הוא עשוי לסייע בשיפור זרימת הדם במוח וכן להפחית נפיחות הנגרמת מפציעה או שבץ. בסופו של דבר, תפקידם העיקרי של מכשירים אלו הוא לעורר עצבים ושרירים, מה שיכול לעזור בהקלה על כאבים, גירוי שרירים והגברת מחזור הדם.

אילו תכונות (features) קיימות במכשירי גלי הלם?

ישנם הרבה מכשירי גלי הלם שונים בשוק, אך לא לכולם יש את אותן תכונות. לחלקם יש רמות תשדורת גלי הלם נמוכות מאוד, בעוד שחלק אחר מהמכשירים יכולים לשמש עד 10 דקות בכל פעם או יותר. בתוך כך, כל מכשיר גלי הלם ביתי יכול לספק תשדורת גלי קול ברמות משתנות, מה שאומר שלא לכל המכשירים יש את אותה עוצמת תשדורת גלי הלם.

המכשיר אמנם יעיל מכיוון שהוא משתמש בזעזועים פועמים בעצימות נמוכה המסייעים בריפוי רקמות והתחדשות, אבל חשוב שתבחרו במכשיר המתאים למצבכם. זעזועים בעצימות גבוהה מדי יכולים להוביל לנזק חמור באזור שאתם מנסים לטפל בו ובאזורים אחרים בגוף כתוצאה מכך.

חשוב לערוך מחקר שוק והשוואת מחירים לפני רכישת מכשיר

חשוב לבצע מחקר שוק ולהשוות מחירים לפני רכישת מכשיר, כאשר הדרך הטובה ביותר לעשות זאת תהיה על ידי כניסה לאינטרנט והשוואת מחירים בחנויות הטובות ביותר. אמנם הדבר החשוב ביותר שצריך לקחת בחשבון הוא עלות המכשיר, אבל לא רק. מעבר למחיר, כדאי גם לשקול באיזו תדירות תשתמשו בו והאם הוא יהיה שווה לכם את המחיר בטווח הארוך.

כמו כן, עמידות המכשיר היא גורם חשוב שצרכנים צריכים לקחת בחשבון בעת רכישת מוצר כזה. ישנם סוגים רבים ושונים של מכשירי גלי הלם בשוק, ככה שהמחיר עבור מכשירים אלו משתנה בהתאם לחברה המוכרת אותם, לאיכותם ולתכונותיהם. בעזרת מחקר שוק קצרצר ברשת, תוכלו למצוא את המכשיר הנכון לכם ביותר.

אם אתם צריכים סיוע נוסף ברכישה, או בירור מידע נוסף על מכשיר גלי הלם מחיר, זכרו כי האינטרנט מאפשר לכם לקבל את כל המידע הנדרש לכם. אם אין לכם זמן לבזבז, פנו אלינו כעת לקבלת פרטים נוספים וסיוע ברכישת מכשיר, מציאת קליניקה לטיפול בכאבים ועוד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון

מטפל ופיזותרפיסט ותיק בתחומו עם מעל 15 שנה, בהם הוא טיפל במאות מטופלים עם בעיות שונות ומאתגרות. בוגר לימודי תואר ראשון ושני בפיזיותרפיה ומאז אני עושה כל שביכולתי לתת את הטיפול הטוב ביותר למטופלי.

חייגו עכשיו