טיפול בגלי הלם חוות דעת

תפסיקו לסבול!!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לעשות שימוש בטיפול חדשני בעזרת גלי הלם. טיפול בגלי הלם מסייע לרבים להתמודד עם כאבים כרוניים שונים, בעיקר באזור הפרקים. אם גם אתם מתמודדים עם כאבים כרוניים, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נכיר מקרוב את הטיפול החדשני בעזרת גלי קול, נגע בכל היתרונות הגדולים בגינם אנשים רבים כיום בוחרים בו, נכיר את המקרים המתאימים ביותר לטיפול בשיטה החדשה ועוד. אז לפני שאתם ממהרים לקבוע תור במכון המציע טיפול בגלי הלם, חשוב שתמשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות שיעזרו לכם להכיר את הטיפול מקרוב.

טיפול בגלי הלם חוות דעת

הטיפול נעשה בעזרת כלי קול בלבד – ללא הליכים כירורגיים ופולשניים כלל!

ראשית חשוב לדעת כי הטיפול בגלי הלם נעשה בעזרת גלי קול. גלי הקול חודרים אל עומק העור ומגיעים עד לרקמה. עם הגיעם הם יוצרים אפקט שמסייע לרבים להתמודדות עם שלל כאבים או בעיות בריאותיות. אך חשוב להדגיש כי הטיפול לא מתאים לכל אדם. ישנם מקרים רבים בהם המטפלים ממליצים על טיפול כירורגי הכולל טיפול תרופתי, כדורים, זריקות או אף ניתוחים. איך תדעו אם המקרה שלכם מצריך טיפול בגלי הלם? בפסקאות הבאות נכיר מקרוב את המקרים המתאימים ביותר לטיפול בגלי הלם חוות דעת. אך קודם לכן, חשוב להדגיש כי הטיפולים הללו נחשבים לטיפולים פשוטים למדי שאינם כוללים הליכים פולשניים או התמודדות עם כאבים עזים ותקופות החלמה ממושכות. נשמע לכם מעניין? הכירו את כל הפרטים החשובים אודות הטיפול המתקדם.

למי מתאים הטיפול? בעיקר לסובלים מכאבים כרוניים באשורי הפרקים או מבעיית אין אונות

תחילה חשוב שתכירו את המקרים המתאימים ביותר לטיפול. טיפול בגלי הלם חוות דעת מתאים בעיקר לכאבים כרוניים. סובלים מכאבים זמניים? טיפולים אלה אינם מתאימים עבורכם. מרבית המטפלים מסבירים למטופלים כי כל עוד מדובר בכאב זמני בלבד, ייתכן שהגוף יצליח להתגבר עליו באופן עצמאי ללא צורך בטיפולי גלי הלם מתקדמים. הגוף לא מתגבר על הכאבים שלכם והם הפכו כרוניים? אל תהססו להגיע למכון מקצועי ולקבל טיפול בגלי הלם חוות דעת. עוד לאחר כמה זמן הכאבים שלכם מוגדרים כרוניים לעניין קבלת הטיפול? לאחר שלושה חודשים בהם הכאבים מופיעים בקצב תדיר. עוד חשוב לדעת כי במידה ואתם מתמודדים עם כאבים עזים, כלל לא בטוח שהטיפול יתאים עבורכם. מטופלים רבים שמתמודדים עם כאבים עזים נדרשים לעבור הליך ארוך ומורכב יותר הכולל טיפול תקופתי וכירורגי.

טיפול ללא כאבים – הטיפול בגלי הלם פשוט ומהיר למדי!

מתמודדים עם כאבים כרוניים שאינם עזים במיוחד והחלטתם לנסות טיפול בגלי הלם חוות דעת? חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים אודות הטיפול. תחילה חשוב לדעת שהטיפולים הללו אינם כוללים כאבים כלל. לא מעט אנשים כיום חוששים מכל הליך רפואי הכולל כאבים, מה שמונע מהם לנסות את הליך הטיפול בגלי הלם. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי גם אם אתם מאוד מפחדים מהליך רפואי הכולל כאבים, הליך זה יוכל להתאים עבורכם. טיפול בגלי הלם אינו כולל כאבים כלל. רוב ככל המטופלים המסיימים את ההליך מדווחים על הליך ידידותי למדי שאינו כולל כאבים. חלק קטן מהם מדווחים על תחושות אי נוחות זמניות בלבד.

טיפול בגלי הלם תופעות לוואי

בעוד שטיפול בגלי הלם נחשב בדרך כלל בטוח, חיוני להיות מודע לתופעות הלוואי האפשריות שעלולות להיווצר. תופעות לוואי אלו יכולות להשתנות בהתאם לאדם ולמצב הספציפי המטופל. תופעות הלוואי השכיחות כוללות:

1. אי נוחות או כאב

חלק מהמטופלים עלולים לחוות אי נוחות קלה או כאב במהלך הטיפול. זה בדרך כלל זמני ומתפוגג זמן קצר לאחר ההליך. עוצמת אי הנוחות יכולה להשתנות בהתאם לסף הכאב של האדם ולאזור המטופל.

2. נפיחות וחבלות

נפיחות וחבורות מקומיות יכולות להתרחש כתוצאה מטיפול בגלי הלם. זוהי תגובה נורמלית של תהליך הריפוי של הגוף ואמורה להיפתר מעצמה תוך מספר ימים. מריחת שקיות קרח ושמירה על האזור המטופל מורם יכולים לעזור להקל על התסמינים הללו.

3. אדמומיות וגירוי בעור

במקרים מסוימים, המטופלים עלולים לחוות אדמומיות או גירוי בעור במקום הטיפול. זה בדרך כלל קל וזמני, בדומה לכוויות שמש. מריחת קרם או משחה מרגיעה המומלצת על ידי ספק שירותי הבריאות יכולה לעזור להקל על התסמינים הללו.

4. חוסר תחושה או תחושת עקצוץ

במקרים נדירים, חולים עלולים לחוות חוסר תחושה או עקצוץ זמני באזור המטופל. זה בדרך כלל מתפוגג תוך מספר שעות או ימים לאחר ההליך. אם תסמינים אלו נמשכים או מחמירים, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות.

סדרת טיפולים ממוצעת כוללת 5 טיפולים

כמה טיפולים נדרשים לעבור עד שמרגישים הקלה משמעותית במצב? התשובה לשאלה זו מאוד תלוי במצב המטופל. ברוב המקרים, המטפלים ממליצים על סדרת טיפולים הכוללת חמישה טיפולים בלבד. לאחר תום כל חמשת הטיפולים, המטופלים אמורים להתגבר כליל על הכאבים. אך חשוב להדגיש ולומר כי כבר לאחר טיפול אחד ניתן יהיה להרגיש הקלה מסויימת. באשר לאחוזי ההצלחה בטיפול, הם אינם עומדים על 100% הצלחה, כך שייתכן מצב שהטיפולים לא יסייעו לכם להתגבר על הבעיה. אך אחוזי ההצלחה של הטיפול נחשבים לגבוהים למדי ועומדים על לא פחות מ 80%. כלומר, הסיכוי שהטיפולים הללו יסייעו לכם להתגבר על הבעיה שלכם הם 80%.

אל תתפשרו על המכון שלכם – בחרו את אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים ביותר

רוצים לבחור נכון מכון מקצועי המציע שירותי טיפול בגלי הלם חוות דעת? חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת חיוביות אודות שירותי המכון. ככל שתקראו יותר חוות דעת ממליצות, כך הסיכויים שאכן מדובר במכון מקצועי גדלים. בחירה לא נכונה במכון שאינו מספיק מקצועי עלולה לפגוע באחוזי ההצלחה של הטיפול שלכם. מצאתם מספר מכונים הכוללים חוות דעת חיוביות רבות? כל שנותר לכם לעשות זה ליצור קשר ולבקש הצעת מחיר. עלות הטיפולים הללו נמוכה למדי ועומדת על כמה מאות שקלים בלבד. הסיבה למחיר הנמוך נעוצה בעיקר בעובדה שהטיפולים הללו אינן כוללים הליך כירורגי ארוך ומורכב המחייב עלויות גבוהות.

מהו טיפול בגלי הלם?

טיפול בגלי הלם כולל שימוש בגלים אקוסטיים בעלי אנרגיה גבוהה כדי לעורר ריפוי ברקמה פצועה. זוהי אפשרות טיפול לא פולשנית ששימשה לטיפול במגוון מצבים כגון דלקת גידים, דלקת כף הרגל אוסטיאוארתריטיס. הטיפול פועל על ידי קידום צמיחת כלי דם חדשים והגברת זרימת הדם לאזור הפגוע, מה שעוזר לקדם ריפוי. אם אנחנו בוחרים להסתכל על החידושים והטכנולוגיות החדשות שנכנסות לעולם הרפואה מידי שנה ומידי תקופה, אזי שנוכל להגיע למאות אם לא אלפי חידושים טכנולוגיים אשר מגיעים מעולם הרפואה בכל שנה ובכל תקופה. חלקם מצליחים יותר, וחלק מצליחים פחות, אך כל החידושים הללו באים על מנת לקדם את עולם הרפואה, לאפשר טיפולים רפואיים מועילים יותר, לחסוך בכוח אדם, שגם ככה הולך ופוחת בעולם הרפואה משנה לשנה, ובסופו של דבר לאפשר לבני אדם חיים ארוכים יותר אשר פחותים מבחינת הסבל שבהם. אחד מהחידושים הטכנולוגים שצברו תאוצה בשנים האחרונות, הוא טיפול בגלי הלם. טיפול בגלי הלם הוא טיפול אורתופדי אשר מתבצע כיום על ידי פיזיותרפיסטים רבים בארץ ובעולם, זאת כאשר הוא מציע טיפול נגיד וקל לעשרות של בעיות ותסמינים רפואיים אורתופדיים שונים. מה זה טיפול בגלי הלם? כיצד הוא מתבצע? ומה הן יתרונות של טיפול בגלי הלם על טיפולים רפואיים אחרים. על כל זאת ועוד, ננסה לענות בשורות הבאות.

היתרונות של טיפול בגלי הלם

אחד היתרונות העיקריים של טיפול בגלי הלם הוא העובדה שמדובר באופציה טיפולית לא פולשנית. משמעות הדבר היא שהמטופלים יכולים להימנע מהסיכונים הכרוכים בניתוח, כגון זיהום וצלקות. בנוסף, הטיפול אינו כואב יחסית ואינו מצריך שימוש בהרדמה. מטופלים יכולים בדרך כלל לחזור לפעילות היומיומית שלהם מיד לאחר הטיפול.

גלי הלם ביקורת – כיצד טיפול בגלי הלם עובד?

בסופו של דבר, טיפול בגלי הלם הוא טיפול שנועד במהות שלו לגרום לזעזוע מקומי באזורים גופניים ספציפיים, אשר מעוררים בסופו של דבר את הפעילות בגוף שלנו של רכיבים ספציפיים ומסוימים, וכך למעשה, ההתעוררות של הגוף מסייעת לטיפול בדלקת הנקודתית בה מטפלים. בנוסף לטיפול בדלקת הנקודתית בגוף שלנו, גלי ההלם שאנחנו מקבלים בטיפול זה, משפיעים בסופו של דבר על מערכת העצבים שלנו, דבר אשר בסופו של דבר גורם להפחתה גדולה של הכאב שהמטופלים בגלי ההלם מרגישים טרם התחלת הטיפול. על פי מחקרים רבים, ניתן להגיד בצורה חד משמעית כי טיפול בגלי הלם כנגד בעיות רפואיות ספציפיות, הוא מועיל יותר בדרכי טיפול מסורתיים וותיקים יותר באותן הבעיות הרפואיות, כגון – פיזיותרפיה, תרופות אנטי דלקתיות, זריקות, עיסוי, ועוד. בנוסף לכך, הטיפול בגלי הלם מוכח בתור טיפול אשר מתאים במיוחד ומועיל במקרים שבהם ישנו מצב כרוני, אשר לא עובר או חולף לאור תקופה מסוימת.

גלי הלם ביקורת – האם טיפול בגלי הלם הוא טיפול בטוח?

עליכם להבין – הטכנולוגיה שבה משתמשים בטיפול בגלי הלם אשר מוכר כיום, היא טכנולוגיה אשר נמצאת בשימושים רפואיים שונים כבר למעלה מעשור, ומדובר על טכנולוגיה אשר נוסתה על ידי מיליוני אנשים בעולם. לאורך שנים של שימוש בטכנולוגיה זו לביצוע הליכים רפואיים שונים, לא זיהו על ידי אף אחד מהאנשים שעברו טיפול בגלי הלם כמעט ואף תופעת לוואי. תופעות הלוואי היחידות שניתן למנות כאשר מדברים על טיפול בגלי הלם, הן תופעות לוואי קלות בדמותן של – אדמומיות קלה, נפיחות, וכאב קל אשר חולפים תוך מספר בודד של שעות.

גלי הלם ביקורת – אילו מצבים הם מצבים מתאימים לטיפול בגלי הלם?

כיום, העולם הרפואי משתמש בגלי הלם על מנת לעזור ולסייע בטיפול של מגוון גדול ורחב של בעיות שלד-שריר רבות. הטיפול בגלי ההלם מיועד בדרך כלל לטיפול בדלקות והסתיידויות רבות בגוף שלנו, אשר מערבות בסופו של דבר חיבור גופני של גידים ורצועות בגוף שלנו – למשל בכתפיים, בירך, במפרקים השונים, ועוד.

גלי הלם ביקורת – מהם היתרונות אל מול החסרונות של הטיפול באמצעות גלי הלם?

בעיקרון, לא משנה באיזה טיפול אנחנו בוחרים, גם הטיפול בגלי הלם, מביא אתו יתרונות לצד חסרונות שצריך וכדאי לקחת בחשבון לפני שמתחילים את התהליך. אז נתחיל כמובן מהיתרונות. קודם כל היתרון הבולט ביותר של גלי הלם הוא בכך שהתוצאות מהטיפול הן מיידיות ומטופלים רבים מעידים על כך, כי הטיפול באמצעות גלי הלם הביא לשיפור מידי, כבר מהטיפול הראשון. בנוסף, אין צורך בעשרות טיפולים, לרוב בין 4-7 טיפולים ממוקדים המתאימים לבעיה ממנה המטופל סובל, יספיקו לגמרי. יתרון נוסף וחשוב מאוד הוא שמקרים רבים הטיפול באמצעות גלי הלם נחשב לזול, יעיל ואף מחליף ניתוח ומאפשר למטופל להימנע מתהליכים כירורגיים. החיסרון של הטיפול בא לידי ביטוי בתחושת אי נוחות על גבול הכאב.

גלי הלם ביקורת – לאחר כמן זמן ניתן להרגיש את השיפור הניכר בעקבות טיפול בגלי הלם?

דבר ראשון, חשוב להבהיר כי טיפולים בגלי הלם הם תמיד טיפולים אשר מתבצעים בסדרה של טיפולים, זאת כאשר המטופל יחזור לסשנים קצרים של הטיפול לאחר כל פרק זמן קצוב אשר נקבע מראש. עם זאת, מטופלים רבים טוענים שהם מרגישים את ההקלה והשיפור במצב הרפואי כבר לאחר הטיפול הרפואי הראשון בגלי הלם. למרות שאותם מטופלים מעידים על שיפור בכאב ובמצב הרפואי, מדובר על הרגשה זמנית, אשר נובעת ככל הנראה בגלל הלם שנוצר סביב האזור המטופל מגלי ההלם. את השיפור האמיתי המצב הרפואי לאור הטיפול בגלי ההלם, שיפור רפואי לאורך זמן ולא שיפור רפואי זמני, ניתן להרגיש לרוב לאחר הטיפול השלישי או הרביעי, זאת כאמור בהתאם לכל סיטואציה רפואית אשר משתנה בין מטופלים.

מה חשוב לדעת על טיפול באמצעות גלי הלם?

חשוב לשים דגש על מי שמבצע את הטיפול, ושאכן מדובר בפיזיותרפיסט או פיזיותרפיסטית המתמחים בטיפולים באמצעות גלי הלם. כדאי לבדוק ביקורות והמלצות לפני שבוחרים במכון כזה או אחר. בנוסף, חשוב לבדוק כי פרט לטיפולים עצמם, תקבלו גם הדרכה על תרגילים ואמצעי מניעה לחזרה של הכאב לאורך זמן. כדאי לבדוק מה העלות לטיפול, האם תוכלו לקבל על זה החזר מהביטוח המשלים שלכם ותוך כמה זמן אתם אמורים להרגיש את השיפור.

לאחר סקירת הספרות והמחקרים הזמינים על הטיפול בגלי הלם, ברור שטיפול בגלי הלם הוכח כטיפול יעיל למגוון מצבי שריר ושלד. הראיות מצביעות על כך שטיפול זה הוא דרך בטוחה ולא פולשנית לטפל בכאב כרוני ולשפר את התפקוד בחולים. בעוד שחלק מהספקנים מפקפקים ביעילותו של טיפול בגלי הלם, רוב המחקרים מראים שזו אפשרות טיפול מעשית ויעילה. השימוש בגלי הלם בטיפול במצבי שריר-שלד הוכח כיעיל במיוחד למצבים כמו דלקת כף הרגל, אכילס טנדינופתיה ומרפק טניס.

חשוב לציין שטיפול בגלי הלם אינו פתרון אחד שמתאים לכולם, ועל המטופלים לעבוד עם הרופא שלהם כדי לקבוע אם טיפול זה מתאים להם. בנוסף, חשוב לוודא שהספק הנותן את הטיפול מיומן היטב ומנוסה בשימוש בו. העדויות תומכות בשימוש בטיפול בגלי הלם כטיפול בטוח ויעיל במצבי שריר ושלד. כמו בכל טיפול רפואי, חשוב לעבוד עם ספק שירותי בריאות מוסמך כדי לקבוע אם טיפול בגלי הלם מתאים לך.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון

מטפל ופיזותרפיסט ותיק בתחומו עם מעל 15 שנה, בהם הוא טיפל במאות מטופלים עם בעיות שונות ומאתגרות. בוגר לימודי תואר ראשון ושני בפיזיותרפיה ומאז אני עושה כל שביכולתי לתת את הטיפול הטוב ביותר למטופלי.

חייגו עכשיו