טיפול מומחים בגלי הלם לריפוי דלקות

תפסיקו לסבול!!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

טיפול בגלי הלם לריפוי דלקותאנשים הסובלים מדלקות, נקודתיות או ממושכות, נאלצים להתמודד עם מצב מורכב. הכאבים מאפיינים את הדלקות כמעט תמיד, עלולות להשפיע על תפקוד מערכות ואיברים שונים בגוף ועם הפגיעה באיכות החיים שלנו נוכחת תמיד.

כל טיפול שיכול להתמודד עם הדלקת ותסמיניה בהצלחה צריך במצב הדברים הזה להישקל בחיוב. במהלך השנים עלתה הלגיטימיות של טיפולים בגלי הלם, שנחשבים ליעילים מאד לטיפול בדלקות המופיעות באזורים שונים בגוף.

כך פועלים גלי ההלם על הגוף שלנו

טיפול בגלי הלם מבוצע באמצעות מכשירים מיוחדים המגשרים גלי הלם למקומות הייעודיים בגוף, במקרה הזה המקומות בהם התפתחה הדלקת. מטרת העל של הטיפול בגלי הלם היא לגרום ל"התעוררות" של רכיבים שונים בגוף שבכוחם להתמודד עם הדלקת.

גוף האדם

במקביל, [גלי ההלם משפיעים באופן חיובי על מערכת העצבים ותורמים להפחתה בכאבים המזוהים כל כך עם הדלקות. גלי ההלם עשויים לשפר את זרימת הדם לאזורים המיועדים לפורענות, מה שמסייע גם כן להתמודד עם הבעיה. נהוג להשתמש כיום בגלי הלם בטיפול בדלקות באיברי הגוף השונים, ובעיקר במקרה של דלקות כרוניות שהגוף לא מצליח להתמודד איתן.

יעילות טיפול בגלי הלם – הטיפולים המוצעים כיום לדלקות – תרופות, סטרואידים, עיסויי, טיפולים פיזיותרפיסטיים ועוד – נחשבים ליעילים בעיקר בטווח הקצר ולא בבעיות כרוניות. לצד זה ניתן לחזור לפעילות יחסית מהירה לאחר הטיפול, מה שאי אפשר לומר על כל דרך טיפול שיש כיום בדלקות.

שורה ארוכה של דלקות

טיפול בגלי הלם לא ניתן לרוב כקו ראשון של טיפולים בדלקות, אך הוא יכול להיכנס לתמונה יחד עם טיפולים נוספים או כאשר הטיפולים הפשוטים יותר לביצוע התבררו כלא יעילים עבור האדם הספציפי. כמו כן הטיפול עשוי להתאים לאנשים שצריכים לקחת תרופות לתקופה ממושכת להתמודד עם הדלקת, אבל רוצים אמצעים שיאפשרו להם להקטין אולי את תדירות נטילת התרופות (באישור של הרופא המטפל כמובן).

ניתן להשתמש כיום בגלי הלם במגוון רחב של דלקות, המופיעות באזורים דוגמת מפרק המרפק, גיד האכילס, הברכיים, עצם הירך ועוד. הטיפול נפוץ כיום עבור דורבן ובעיות אחרות המופיעות בכף הרגל. הוא כן כולל תופעות לוואי אפשריות, לרבות תחושת עקצוץ, אדמומיות או כאבים נלווים, כשברוב המקרים תופעות אלה זמניות ולא חמורות יותר מדי.

טיפול בגלי הלם: חשיבות התאמת הטיפול לבעיה ולמטופל

חשוב להתאים את המכשירים המשמשים לטיפול, כמו גם סוג גלי ההלם שהם משגרים, לבעיה הנכונה, ולתגובת המטופל לטיפול. יש מכשירים ששולחים גלי הלם מאסיביים ועמוקים יותר, מה שיתאים בדלקות המתפרסות על פני שטח רחב יחסית. במקביל, ניתן למצוא מכשירים קטנים שמספקים גלי הלם קטנים יותר ובעוצמת שידור נמוכה. השימוש בהם הוא בדלקות באזורים מוגדרים, ובעיקר כאשר יש חובה ברמת דיוק מקסימלית.

גם עם טיפול בגלי הלם אין פתרונות קסם. האדם אמנם עשוי לחוש בשיפור משמעותי בכאב כבר אחרי טיפול אחר, אבל ה"שיפור" הזה מקושר בעיקר להירדמות של האזור בעקבות הטיפול – ולכן הכאבים נוטים לחזור. בדרך כלל רואים תוצאות משמעותיות לאחר סדרה של מספר טיפולים.גלי הלם

שאלת המחיר – התשלום לטיפול בגלי הלם עשוי להיות לא מבוטל ואף יקר יותר מאשר טיפולים מקבילים אחרות בדלקות. אבל, וזה אבל גדול מאד, יש מצבים בהם ניתן לקבל סבסוד או החזר על הטיפול במסגרת הביטוחים המשלימים של קופות החולים או ביטוחי בריאות פרטיים. מומלץ לאנשים המעוניינים בטיפול זה, לברר מהן הזכויות הניתנות לו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון
פיזיותרפיה וטיפול בגלי הלם – רמי גאון

מטפל ופיזותרפיסט ותיק בתחומו עם מעל 15 שנה, בהם הוא טיפל במאות מטופלים עם בעיות שונות ומאתגרות. בוגר לימודי תואר ראשון ושני בפיזיותרפיה ומאז אני עושה כל שביכולתי לתת את הטיפול הטוב ביותר למטופלי.

חייגו עכשיו